torsdag 19. mai 2011

Dine første smil

Lilles første smil måtte så klart dokumenteres, og denne LOen blei jeg fornøyd med! Den er veldig typisk for stilen min nå for tida; blått, glimmer mist og søm. Foruten den vanlige pynten jeg bruker (blomster og bling), fikk jeg på denne endelig testa ut Grungeboardet til Tim Holtz. Både bokstavene i tittelen og pila under blomsten nede til venstre er Grungeboard, og det var superlett og moro å jobbe med! Begynte med å dynke dem i Distress Ink Broken China før jeg malte dem med Crackle Paint picket fence (også Tim Holtz). Til slutt gikk jeg over med Glossy Accent både for å få en glossy finish og litt 3D-effekt. Blir definitivt ikke siste gangen jeg bruker Grungeboard (har tross alt 2 pakker i skuffen..) Brukt denne skissen fra skisse-o-mania som utgangspunkt.

Også den store blå blomsten har fått et lag med Glossy, og alle blomstene har halvperler i midten. Teksten "mine første" er rub ons 




Sjekk for øvrig ut denne fantastiske bloggcandyen som MayBritt har gående, nesten like lekker som alt det nydelige hun lager. Den som vinner denne er en skikkelig heldiggris!

Ha en super dag! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar