lørdag 28. mai 2011

stolt pappa

Helga blei skikkelig effektiv siden jeg plutselig fikk hele helga aleine med Lille.. eller.. kveldene blir iallefall effektive :p Jeg er godt i gang med min egen utfordring om å bruke av det papiret jeg har, og ikke bare kjøpe nytt.. Syns alltid det har vært så vanskelig å bruke papirene, for de er jo så fine, åsså kan det jo være at jeg får bruk for dem til en helt spesiell LO eller kort, og dermed blir det liksom bare liggende.. Men nå er det slutt på det! De skal brukes! ;) Syns dog det er litt lettere når det er LOs jeg bruker papirene på og ikke kort, da får se dem selv flere ganger (litt egoistisk kanskje..? men det er jo meg selv jeg scrapper for, ikke fordi andre vil jeg skal gjøre det..), og ikke minst Lille og andre som har lyst til å se albumene.. :)

Her er siste av helgas 3 LOs, den var mitt bidrag til ukas Skisse-o-Mania - tusen takk til de som stemte på meg! =) Jeg har brukt vanlig hvit bazzil (faktisk uten glimmermist denne gangen!) og mønsterpapir fra den enorme bunken min.. :P Markerte panelene med brun zigwriter. Dette var også mitt første forsøk på bruk av washitape og de flotte Corine-blomstene fra Prima. Tittelen er thickers farget med Promarker (er jo rett og slett genialt, hvem trenger mange forskjellige farga thickers når man har promarkers og kan farge de hvite akkurat slik en vil ha dem..?) Dekorerte dem med Perfect Pearls i tillegg for å skape litt mer liv. Journalingen er fra Mirabyll, printet ut på 200gr color copy, klippet ut og sverta kanter. Blomster fra Prima med fargelagte perler i midten. Samme perler i hvitt er brukt ved to av hjørnene rundt bildene.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar