fredag 3. juni 2011

Det beste Lille vet, er å få tusle rundt helt naken, og det prøver han seg på så fort bleia kommer av. Åsså er jo så klart like spennende hver gang, ypperlig kombinasjon! Hehe :)

Har brukt Glimmer Mist, bølgepapp malt med crackle paint Picket Fence/Broken China og svertet. Masse restepapir, som jeg rufsa til og sverta, det nederste til venstre er tre forskjellige papirer som jeg satte sammen og malte med gesso og crackle paint, før jeg gikk over med symaskina til slutt. Washitapen er i ferd med å seile opp som en storfavoritt, sammen med glimmermist. Må sannsynligvis investere i flere etter hvert, kjekt med godt utvalg (tihi).. Så så teit ut med kun ei halv hånd i løse lufta på det nederste bildet av Lille, så han fikk en vegg av magic mesh foran seg, bildet er festet med 3D-puter. Har også fått med ei stripe av Tim Holtz si filmstripe, som jeg har hatt liggende ei stund og ikke brukt, så da erklærer jeg også den for åpnet! Pebbles'en er også med, men syns den blei litt malplassert, ser på bildene nå at den hadde passa mye bedre ved siden av filmstripa, men limt er limt! Jeje..




takk for at du titter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar