lørdag 10. mars 2012

nytt hus...

Ikke den LOen jeg er mest fornøyd med, men må jo nesten dokumenteres likevel ;) Flere ting som ikke gikk helt som planlagt; glemte å pusse kantene på bildet før jeg limte det på panelet og så blei det litt skeivt i tillegg, og da blir det ikke helt optimalt.. (som den perfeksjonisten jeg er.. :p ) MEN temaet er da altså det nye huset vårt, som vi får ta over i mai :) LOen var i utgangspunktet laget utav en av skissene på Skissedilla, men ble av flere grunner ikke levert inn. Derfor ble den også litt rar - etter min mening... (hehe)

Lite overraskende materialliste på denne LOen. Mistsplætter i gul, grønn og oransje, dymo og thickers. Mønsterarket er jeg ikke sikker på produsent (fløyelsdamask, muligens Panduro), en mista hydrangea med halvperle og en liten rubon-swirl fra FancyPants. Litt journaling måtte jo også til på en sånn LO, så det fikk en  sentral plass.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar