fredag 6. april 2012

Finalebidrag 2 av 2 i Skissomania-finalen på scrapping.no. En veldig personlig - og ærlig - LO denne gangen... Prøvd svart kartong for første gang, splætta gesso rundt omkring og festa halvperler på uvilkårlige plasser. Alle flappene har stikkord om meg selv på seg, de er stanset ut med Stampin Up Word window punch'en, og har fått et blush av forskjellige distressfarger på seg for litt mer liv. Blomsterranken rundt bildet er Prima (jess, enda litt mer jeg endelig får brukt!), og blomstene ved flappene også er Prima, med halvperler i midten. Bildet er svarthvitt (heller ikke ofte jeg bruker, men kul effekt!), og panelene bak mener jeg også er Prima.

Teksten er et sitat etter Marilyn Monroe, nesten så siden blir litt prega av Art Journaling, siden jeg føler sitatet passer veldig godt ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar