søndag 4. mai 2014

DT! :D

Jeg er så heldig å få være med permanent på designteamet hos projeclifeinorge, etter å ha vært gjestedesigner der i april måned :D Jeg gleder meg masse til å kunne jobbe med et fantastisk team og inspirere andre til å finne gleden i ikke bare tradisjonell scrapping, men også lommescrapping :) 

Jeg er fortsatt relativt nybegynner på lommescrapping-fronten men det er utrolig gøy. Nøkkelen er å gjøre det så enkelt eller så vanskelig som du vil. Becky Higgins som er hjernen bak Project Life-merkenavnet og laget alle core kit'ene som gjør alle scrappe- og shoppinggale frøkner og fruer gå mann av huse (skribenten her er intet unntak.), har gjort det så enkelt at man egentlig bare trenger fem ting: album, lommer, bilder, PL-kort og journalingpenn, for i tidsklemma så handler det like mye om å huske på de små tingene i hverdagen

For meg er PL en fin måte å få med alle bildene på, å vise historien bak bildene, og ikke bare det ene bildet som var fint nok å scrappe. Planen min er å kombinere tradisjonell scrapping med PL, kanskje en side av hver, og på den måten få med nettopp historien bak bildene som viser både store og små øyeblikk i livet.

Her har jeg laget to doble, ganske enkle sider som viser begge deler; en fra en helt vanlig søndagstur i nabolaget, og en fra treårsdagen til storebror i huset. Den siste er en kombinert PL og tradisjonell layout. Begge disse har jeg laget for projectlifeinorge :)





Ha en kjempeflott søndag :)


3 kommentarer:

  1. Hei.
    Her var det mye fint, og nå er jeg følger av bloggen din :-)
    Tøffe PG sider du har laget med mye fine detaljer!
    Ønsker deg en fin kveld.

    Kirsten :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. takk for fin kommentar, og så kjekt at du vil følge meg :)
      Ønsker deg også en riktig fin kveld :)

      Lene

      Slett
  2. Ser så mycket fint och inspirerande här i din blogg! Tack för att du delar!

    SvarSlett