tirsdag 27. mai 2014

hipp hipp hurra! DT-innlegg + freebie

månedens utfordring hos Project Life i Norge er "hipp hipp hurra", med tema 17. mai eller bursdagsfeiring. Mitt DT-bidrag ble fra 17.maifeiringa i fjor, feiret hos mormor og morfar etter ei lang natt på Hurtigruta ;)


Jeg har brukt kort fra Midnight Edition, men de med tekst på er jeg litt usikker på hvilket sett er fra. Noen av kortene har jeg laget selv i photoshop, og de kan du laste ned nederst i innlegget her og bruke til deres 17.mai-sider :) Jeg har stemplet tekst fra Papirdesign på et par av bildene, et par dots og pil-dies pluss rød og blå tusj.



Freebiesene laster du ned ved å klikke på bildet, deretter høyreklikk og velg "lagre" eller "lagre som". Setter veldig pris på om du linker tilbake til bloggen min dersom du bruker dem og publiserer det :)









1 kommentar:

  1. Gillar dina fina PL-sidor och så söta små 17.mai-kort du har gjort! säkert många som har glädje av dem!

    SvarSlett